مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-02بين الملل

ادعای افتتاح فرودگاه الغیضه؛ نمایش جدید ائتلاف سعودی در شرق یمن


معاون سابق استاندار المهره و رییس کمیته تحصن در استان المهره یمن، ادعای ائتلاف سعودی در افتتاح فرودگاه الغیضه و از سرگیری پروازهای غیرنظامی در این فرودگاه را زیر سوال برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، علی سالم الحریزی معاون سابق استاندار المهره و رییس کمیته تحصن در این استان شرقی در یمن، طی پستی در توییتر، جزییات شوکه کننده ای از اقدام نیروهای ائتلاف سعودی و به تعبیر او کشورهای اشغالگر حاشیه خلیج فارس در فرودگاه الغیضه و دروغین بودن ادعای ائتلاف سعودی در افتتاح این فرودگاه فاش کرد.

وی نوشت: کشورهای اشغالگر [حاشیه] خلیج [فارس] در یمن، فرودگاه الغیضه در المهره را به یک پایگاه نظامی برای خود تبدیل کرده اند و چهار سال است که زیر فرودگاه تونل حفر می کنند و هیچ کس نمی داند در حال چه کاری هستند؟ .

  الحریزی نوشت: امروز گفتند که فرودگاه الغیضه به یک فرودگاه بین المللی تبدیل شده و آماده استقبال از هواپیماهای مسافربری از تمامی فرودگاه های جهان است.

به چه کسی دروغ می گویید مزدوران؟ .

فرودگاه غیرنظامی الغیضه در استان المهره، یکی از بزرگترین فرودگاه های یمن از نظر مساحت به شمار می رود که امروز به یک پادگان نظامی برای نیروهای اشغالگر سعودی تبدیل شده است و از زمان ورود این نیروها به المهره در سال 2017، کلیه پروازهای مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای افتتاح فرودگاه الغیضه؛ نمایش جدید ائتلاف سعودی در شرق یمن

ادعای افتتاح فرودگاه الغیضه؛ نمایش جدید ائتلاف سعودی در شرق یمن