مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-02ورزشي

تقابل با پیکان، فینال زودهنگام مسابقات است


بازی دو تیم سپاهان و پیکان بی شک فینال زودرس این فصل لیگ برتر خواهد بود، رقابتی که کاملا تاکتیکی است و تیمی که تمرکز بهتر و کم اشتباه تر باشد به موفقیت خواهد رسید.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: بازی دو تیم سپاهان و پیکان بی شک فینال زودرس این فصل لیگ برتر خواهد بود، رقابتی که کاملا تاکتیکی است و تیمی که تمرکز بهتر و کم اشتباه تر باشد به موفقیت خواهد رسید.

رحمان محمدی راد در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی های مرحله پلی آف و کیفیت بازی های این مرحله، اظهارکرد: همان گونه پیش بینی می شد، بازی های زیبا و جذابی را دراین مرحله از تیم ها شاهد بودیم، اما برخی نتایج قابل پیش بینی نبود.

کیفیت بازی ها بسیار بالا بود و تمام تیم ها سعی داشتند در این مرحله بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند، بازی هایی که علاقمندان والیبال از آن لذت بردند.

وی افزود: لیگ بسیار خوب و باکیفیتی را امسال شاهد بودیم، سطح تیم ها در لیگ امسال به گونه ای بود که تیم ها بسیار به هم نزدیک بودند.

تیم هایی که وارد مرحله پلی آف شدند تلاش بسیاری برای گذر از این مرحله از خود نشان دادند و در ادامه 4 تیم مرحله نیمه نهایی تیم هایی هستند کیفیت بسیار بالایی دارند و رقابت این مرحله به مراتب سخت تر و نزدیک تر از مرحله قبل خواهد بود و علاقمندان والیبال باید خود را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل با پیکان، فینال زودهنگام مسابقات است

تقابل با پیکان، فینال زودهنگام مسابقات است