مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-02پزشكي

موج کرونای گلستان به ساحل می رسد؟/ کاهش بیماران کرونایی در استان گلستان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی در گلستان، گفت: این آمار شکننده بوده و در صورت عدم رعایت مجددا افزایش خواهد یافت.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی در گلستان، گفت: این آمار شکننده بوده و در صورت عدم رعایت مجددا افزایش خواهد یافت.

دکتر سعید گل فیروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان با همکاری مردم و مسئولان در برابر پیک ششم کرونا هوشمندانه مقاومت و مبارزه می کند، اظهار کرد: با همکاری مردم سطح رعایت پروتکل های بهداشتی را مطابق دستور استاندار محترم افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای این هفته مجددا رنگ زرد به نقشه کرونایی استان گلستان بازگشته است، افزود: دو شهرستان مراوه تپه و رامیان در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته اند و سایر شهرستانها در وضعیت نارنجی و قرمز هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه شهرستانهای گنبدکاووس، آزادشهر، گرگان، آق قلا، علی آباد، کردکوی و کلاله در شرایط نارنجی قرار دارند، خاطرنشان کرد: بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، مینودشت و گالیکش نیز در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج کرونای گلستان به ساحل می رسد؟/ کاهش بیماران کرونایی در استان گلستان

موج کرونای گلستان به ساحل می رسد؟/ کاهش بیماران کرونایی در استان گلستان