مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-02حوادث

نکات ایمنی که باید در خانه تکانی عید رعایت کرد


کارشناس مسائل ایمنی و آتش نشانی گفت: رعایت چند نکته کوچک و کوتاه در خانه تکانی های عید نوروز می تواند از بروز فاجعه جلوگیری کند.

- خبرگزاری فارس-اراک؛ با توجه به نزدیک شدن سال جدید و ایام خانه تکانی افراد منزل باید نکاتی را در مورد رعایت ایمنی در هنگام تمیز کردن خانه های خود که  بسیار هم مهم است در نظر بگیرند.

گاهی رعایت نکات ساده و کوچک می تواند از وقوع یک اتفاق ناخوشایند و بزرگ جلوگیری کند؛ همیشه باید به این جمله اول ایمنی، بعد کار در هر زمینه ای دقت و بدان عمل کرد.

کارشناس مسائل ایمنی و آتش نشانی در این رابطه می گوید: رعایت چند نکته کوچک و کوتاه در خانه تکانی های ایام فرارسیدن عید نوروز که بارها در مورد آن توضیح داده شده می تواند از بروز فاجعه جلوگیری کند و ایام خوبی را رقم بزند.

مجتبی شمسی اظهار کرد: یکی از مهمترین نکات ایمنی در استفاده از مواد شوینده است که خطرناک ترین آنها وایتکس و جوهر نمک هستند که با اختلاط این دو ماده گازهای سمی بسیار بسیار خطرناک و کشنده تولید می شود و آسیب جدی به سیستم تنفسی فرد می رساند.

  وی با بیان اینکه تا حد امکان از مواد شوینده و پاک کننده استاندارد مثل اسپری های همه کاره استفاده شود و از تولید مواد دست ساز و ابتکاری اجتناب کنید افزود: در هنگام کار با این مواد از دستکش و ماسک استفاده کنید اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ایمنی که باید در خانه تکانی عید رعایت کرد

نکات ایمنی که باید در خانه تکانی عید رعایت کرد