مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-02ورزشي

استفاده از زیرساخت سایر دستگاه ها برای توسعه کاراته


نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت: هیئت ها باید از زیرساخت سایر دستگاه ها برای رونق این رشته استفاده کنند.

- ، اشرف امینی در مجمع سالیانه هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه کاراته زنجان از دیرباز جزو رشته های مطرح بوده و توانسته است نام آوران زیادی را به تیم ملی معرفی کند، افزود: معتقدیم برای تداوم این روند، کاراته زنجان باید از همه ظرفیت ها استفاده کند.

وی با یادآوری اینکه یکی از راهکارهای مهم توسعه کاراته در استان ها، استفاده از ظرفیت و زیرساختی است که سایر دستگاه ها کمتر از آن استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از این ظرفیت ها باعث می شود تا توسعه کاراته زنجان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

امینی از تشکیل اتاق فکر در فدراسیون کاراته برای استفاده از ظرفیت بانوان در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: وجود بانوانی چون خانم لیلا جعفری در عرصه داوری حاکی از آن است که زنجان توانسته است ظرفیت بانوان در کاراته را شناسایی کرده و ماحصل این کار نیز امروز در مجامع بین المللی نمود داشته است.

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه هیئت کاراته زنجان باید در ابعاد مختلف از جمله همگانی به جد ورود پیدا کرده و به شناسایی استعدادهای بالقوه در مناطق روستایی همت گمارد، اظهار کرد: کاراته جزو رشته هایی است که در بعد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از زیرساخت سایر دستگاه ها برای توسعه کاراته

استفاده از زیرساخت سایر دستگاه ها برای توسعه کاراته