مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-02اقتصادي

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود


مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان فارس پیش بینی کرد که در ایام پایانی سال و عید نوروز، شاهد موج افزایشی مسافرت ها به این استان و شهر شیراز، - باشیم.

علیرضا سیاهپور چهارشنبه 11 اسفند در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر فارس با اشاره به اهمیت بالای طرح نوروزی 1401، بر لزوم فراهم شدن زمینه های سفر ایمن، امن و مناسب هموطنان، به استان فارس تاکید کرد.

سیاهپور گفت: با توجه به پیش بینی ایجاد موج جدید مسافرت ها و افزایش تقاضا برای انجام سفرهای بین شهری به ویژه با استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای در سفرهای نوروزی پیش رو، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم بین بخشی دستگاه های اجرایی عضو این کمیته و تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای مسافر استان در این ایام با رویکرد به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هر چه مطلوب و مناسب تر ضروری است.

مدیرکل راهداری فارس اضافه کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی که در بازه زمانی 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین 1401 پیش بینی شده، برنامه ریزی و هماهنگی های با رویکرد به ارائه خدمات مورد توجه جدی اعضاء این کمیته قرار گیرد.

او همچنین بر ضرورت پیش بینی فروش بلیت های اینترنتی ناوگان حمل و نقل مسافر، مقابله با پدیده دلالی فروش بلیت در سطح پایانه های مسافربری، فعال گشت های ایمنی و کنترل نامحسوس ناوگان حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود