مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-02اقتصادي

کشور به افراد ایده پرداز نیاز دارد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در وزارت کار حداکثر حمایت را از ایده های اشتغالزا خواهیم داشت، تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم با جدیت دنبال تسهیل فضای کسب و کار برای ایده پردازان و کارآفرینان و پشتیبانی حداکثری از آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی اظهار کرد: ما برای ایجاد اشتغال ظرفیت های زیادی در حوزه منابع طبیعی و بازار یا حوزه فناوری و سرمایه داریم ولی آنچه که کم داریم و یکی از حلقه های مفقوده به شمار می رود، بحث ایده است.

وی ادامه داد: ایده یعنی شناسایی یک نیاز و روشهای رفع آن که این ایده را بازار ارزشگذاری می کند لذا پیشنهاد کردیم شناسایی ایده های کارآفرین و اشتغالزا در دستور کار قرار گیرد که یکی از بخشهای جدی زیست بوم ملی اشتغال است.

عبدالملکی افزود: ما این همه سرمایه، نیروی انسانی، منابع طبیعی و زیرساخت داریم که باید در کنار هم قرار بدهیم و ارزش آفرینی کنیم و از محل ایجاد آن ارزش به اشتغال پایدار برسیم.

بنابر این به ایده نیاز داریم و کشور ما به لحاظ افراد ایده پرداز و کسانی که قدرت و توانمندی نوآوری داشته باشند، جزو کشورهای خوب دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به افراد ایده پرداز نیاز دارد

کشور به افراد ایده پرداز نیاز دارد