مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-02اجتماعي

این المان در قلب شهرکرد چه هویتی را تداعی می کند؟


فلکه 12 محرم شهرکرد معروف به فلکه آبی یکی از مکان های پرتردد در شهرکرد است، قطعا زیباسازی سیما و منظر شهری از وظایف شهرداری محسوب می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فلکه 12 محرم شهرکرد معروف به "فلکه آبی" یکی از مکان های پرتردد در شهرکرد است، قطعا زیباسازی سیما و منظر شهری از وظایف شهرداری محسوب می شود، اجرای پروژه تغییر المان این فلکه از سال گذشته در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفت، پس از افتتاح این پروژه شاهد موجی از انتقادات علیه شهرداری بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حفاظ های چوبی اطراف فلکه 12 محرم شهرکرد ماه ها به آیینه دق شهروندان شهرکردی تبدیل شده و منظره بسیار بدی را برای این محدوده در شهر ایجاد کرده بود، وعده افتتاح این پروژه در دهه فجر سال جاری داده شد، اما در این ایام تنها به رونمایی از آن اکتفا شد.

المان های نصب شده در شهر می توانند نشان دهنده بیشینه و تاریخ فرهنگی، سیاسی و .

و همخوان با فرهنگ بومی و محلی یک شهر باشند، ولی با رونمایی این المان در قلب شهرکرد چه تاریخی را در ذهن مخاطب تداعی خواهد کرد؟ حال باید دید رونمایی از این پروژه نیمه تمام چه لطفی داشت که شهرداری شهرکرد به همراهی جمع کثیری از مسئولان چهارمحال و بختیاری این اقدام را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این المان در قلب شهرکرد چه هویتی را تداعی می کند؟

این المان در قلب شهرکرد چه هویتی را تداعی می کند؟