مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-02سياسي

آشنایی با قوانین شهری لازمه توسعه متوازن جامعه است


عضو شورای شهر یزد با بیان این که آموزش های حقوق شهروندی بیشتر در رابطه با قوانین مرتبط با شهرداری باشد، گفت: اگر قوانین مرتبط با شهرداری در آموزش حقوق شهروندی پررنگتر باشد زمینه لازم برای توسعه متوازن ایجاد می شود.

-  فخرالسادات خامسی، عضو شورای اسلامی شهر یزد، در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به طرح بخشودگی جریمه ناشی از سد معبر در سال 1400 در یزد و  عودت رایگان وسایل جمع آوری شده اظهار کرد: در منظر عموم مردم تا نامی از سد معبر برده می شود همه اذهان به سمت اصناف کشیده می شود در حالی که طبق ماده 55 قانون شهرداری ها سد معبر انواع و اقسام زیادی دارد.

وی با بیان این که آشنایی با قوانین شهری لازمه توسعه متوازن جامعه است، افزود: این که برخورد با سد معبر تنها به اصناف محدود شود درست نیست چراکه بعضا این افراد طبقات پایین جامعه هستند که به مشاغل چون دست فروشی رو می اورند و مورد برخورد قرار می گیرند در حالی که همین تخلف در مناطق مرفه نشین یزد هم در حوزه ساخت و ساز و اصناف و غیره به مراتب بیشتر دیده می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: آموزش های حقوق شهروندی در یزد محدود به تنها برخی مسائل شده است در صورتی که بیشتر چالش مردم در رابطه با قوانین مرتبط با شهرداری است و این موضوعات بارها هم در صحن جلسات شورا مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با قوانین شهری لازمه توسعه متوازن جامعه است

آشنایی با قوانین شهری لازمه توسعه متوازن جامعه است