مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-02اقتصادي

پایگاه جامع رفاه ایرانیان قبل از حذف یارانه ثروتمندان آماده می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پایگاه جامع رفاه ایرانیان قبل از اجرای طرح حذف ثروتمندان از یارانه تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، حجت الله عبدالملکی امروز در حاشیه معرفی کارآفرینان برتر در وزارت کار در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا پایگاه جامع رفاه ایرانیان برای اجرای حذف یارانه ثروتمندان آماده است، گفت: این آمادگی وجود دارد که در چارچوب قانون بودجه 1400 شناسایی افراد ثروتمند و دهک های بالای درآمدی انجام و از دریافت یارانه حذف شوند.

وی همچنین گفت: پایگاه اطلاعات جامع رفاه ایرانیان از چند سال قبل آغاز شده، تعدادی از دستگاه ها اطلاعات خود را در آن ارائه کرده و به روز رسانی شده اند و در صدد هستیم سایر دستگاه ها و نهادها را هم متصل کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: در جلسه اخیر شورای عالی رفاه با حضور رییس جمهور مصوب شد سایر دستگاه ها اطلاعات برخط خود را در پایگاه رفاه جامع ایرانیان بارگذاری کنند و این سامانه تا زمان اجرای قانون برای حذف پردرآمدها از یارانه آماده می شود.

عبدالملکی در مورد سامانه صدور مجوزهای کسب و کار خانگی گفت: در 15 روز از رونمایی این سامانه بیش از 5 هزار مجوز کسب و کار مشاغل خانگی صادر شده، تعدادی از این مجوزها ثبت محور بوده اند که بیش از 1210 مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه جامع رفاه ایرانیان قبل از حذف یارانه ثروتمندان آماده می شود

پایگاه جامع رفاه ایرانیان قبل از حذف یارانه ثروتمندان آماده می شود