مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-02سياسي

ثبت نام «کاروان راهیان نور» دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، - ثبت نام کاروان راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آغاز شد کاروان راهیان نور ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان به همت معاونت فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، اعزام راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور را پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، آغاز کرد.

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی سپاه شهدای استان و تشکل بسیج دانشجویی، ثبت نام کاروان راهیان نور ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان به صورت جداگانه در این دانشگاه آغاز شد.

لازم به ذکر است برگزاری اردو مشروط به مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهبود وضعیت همه گیری در استان های آذربایجان غربی و خوزستان می باشد؛ همچنین تزریق دوز سوم واکسن کرونا الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام «کاروان راهیان نور» دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آغاز شد

ثبت نام «کاروان راهیان نور» دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آغاز شد