مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-02سياسي

طرح تفضیلی شهر بیرجند و سونوشتی نامعلوم


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اکنون عدم تعیین تکلیف و ابلاغ طرح تفضیلی شهر بیرجند موجب سردرگمی مردم شده است و برای طرح کمربند سبز هم اگر بخواهد اقدامی انجام بگیرد موکول به مشخص شدن طرح تفصیلی و طرح جامع شهری است.

- حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا امروز چهارشنبه 11 اسفند در سومین جلسه کارگروه پییش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد ذیل ستاد بازآفرینی شهری اظهار کرد: با تعاملات دستگاه های اجرایی و با توجه به اینکه در آخر سال و ایام تعطیلات نوروز قرار می گیریم و با دغدغه مندی که مردم دارند یکی از موضوع هایی مورد تأکید تشدید نظارت ها در حوزه ساخت و سارها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر و روستاهای نزدیک به مرکز استان که خارج از طرح هادی است، گفت: دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی باید تشدید نظارت ها را داشته باشند و بهره گیری از ظرفیت بسیج در نظارت بر این حوزه می تواند مفید و موثر باشد.

وی ادامه داد: در حوزه منابع طبیعی در راستای اجرای قانون جامع حدنگار(کاداستر) اقدامات خوبی انجام گرفته است و در حوزه اراضی کشاورزی روستایی باید ورود پیدا کنند چرا که صدور اسناد مالکیت تک برگی جلوی بسیار از دعاوی و تصرفات و اعتراضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفضیلی شهر بیرجند و سونوشتی نامعلوم

طرح تفضیلی شهر بیرجند و سونوشتی نامعلوم