مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-02بين الملل

بایدن مردم اوکراین و ایران را اشتباه گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود در سخنرانی سالیانه در کنگره، - جو بایدن در نخستین نطق سالیانه خود در کنگره باز هم گاف داد و گفت: پوتین شاید بتواند کی یف را با تانک هایش محاصره کند، ولی نمی تواند روح و قلب ایرانی ها را تسخیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود در سخنرانی سالیانه در کنگره، مردم اوکراین را مردم ایران خواند.

جو بایدن در بخشی از نخستین سخنرانی سالیانه خود در کنگره آمریکا به اشتباه به جای مردم اوکراین، لفظ مردم ایران را به کار برد و گفت: پوتین شاید بتواند کی یف را با تانک هایش محاصره کند، اما هرگز نمی تواند روح و قلب ایرانی ها را تسخیر کند!در ویدئوی منتشر شده از این گاف رییس جمهور آمریکا، کاملا هریس معاون بایدن که پشت سر او و در جایگاه هیئت رییسه کنگره نشسته است، اشتباه لفظی رییسش را آرام به او یادآوری می کند.

این نخستین اشتباه لفظی بایدن نیست و گاف های او بار ها و در مناسبت های مختلف، بار ها سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن مردم اوکراین و ایران را اشتباه گرفت

بایدن مردم اوکراین و ایران را اشتباه گرفت