مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-02ورزشي

تجمع اعتراضی استقلالی ها اینبار علیه امیری و سجادی!


در دولت قبلی پیکان اعتراضات به سوی سلطانی فر وزیر ورزش بود که گفته می شد پرسپولیسی است اما حالا آنها حمید سجادی را هم متهم به همین جانبداری می کنند! - هواداران استقلال بار دیگر مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، استقلال این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کند چرا که دو بازیکن خط دفاعی این تیم به علت خدمت سربازی، جمع آبی پوشان را ترک کردند و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران شده است.

با توضیحات خود این دو بازیکن و نظام وظیفه و همچنین مسائلی که باشگاه استقلال مطرح کرده است ، مشخص شده که کم کاری از سوی باشگاه بوده و آنها دیر اقدام کرده اند و بازیکن جایگزین نیز نگرفته اند اما هواداران استقلال به یکی دو بازیکن تیم رقیب اشاره دارند.

آنها در شعارهای خود مدعی هستند که معافیت وحید امیری از خدمت سربازی غیرقانونی بوده و او هم باید به سربازی برود! ادعایی که نظام وظیفه رد کرده است.

آبی ها از پنج سال قهرمانی پیاپی رقیب خشمگین هستند و با برخی تحریک های کانال های هواداری هر بار دست به اعتراضات جلوی درب وزارت ورزش و مجلس می زنند.

در دولت قبلی پیکان اعتراضات به سوی سلطانی فر وزیر ورزش بود که گفته می شد پرسپولیسی است اما حالا آنها حمید سجادی را هم متهم به همین جانبداری می کنند! هواداران عصبانی استقلال امروز مقابل وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی استقلالی ها اینبار علیه امیری و سجادی!

تجمع اعتراضی استقلالی ها اینبار علیه امیری و سجادی!