مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-02ورزشي

مهلت شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) آذربایجان شرقی تمدید شد


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره جوان برتر حضرت علی اکبر(ع) استان خبر داد.

- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان: مهلت شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) آذربایجان شرقی تمدید شد ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره جوان برتر حضرت علی اکبر(ع) استان خبر داد.

امیر تقی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را در پیش رو داریم، مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به علت استقبال گسترده جوانان تا 15 اسفندماه سالجاری تمدید شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره نیز گفت: طبق روال سال های گذشته به منظور انتخاب جوانان نمونه استان و ایجاد روحیه ی خودباوری و رقابت سالم در میان جوانان، این جشنواره در محورهای علمی، پژوهشی، اختراعات، ورزش، اجتماعی، قرآن، فرهنگی، هنری، رسانه ای، گردشگری، حوزه ی کسب وکار، ایثار و شهادت، سلامت، روستایی، کشاورزی، عشایری، فنی و مهارتی و جوان تعالی بخش برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) آذربایجان شرقی تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) آذربایجان شرقی تمدید شد