مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-02سياسي

اهدا 220 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی


صبح امروز طی آیینی که با حضور استاندار ایلام صورت گرفت 220 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حسن بهرام نیا استاندار ایلام در آیین اهداء 220 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) با عنوان این مطلب که یکی از موضوعات درد آور و نگران کننده امروز جامعه بالا رفتن سن ازدواج است، اضافه کرد: بخشی از این موضوع مرتبط با مسائل اقتصادی است اما نباید به بهانه مسائل اقتصادی از موضوع فرهنگی و چشم و هم چشمی و سخت گرفتن خانواده ها نیز غافل شد.

وی در ادامه با تاکید بر این مهم که بایست موانع خوشبخت شدن جوانان در امر ازدواج برداشته شود، اظهار داشت: اگر توقعات را پایین بیاوریم و سبک زندگی معصومین علیهم السلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم جامعه با مشکلات کمتری در این زمینه مواجه خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه جهیزیه، مهریه و جشن آنچنانی هیچ کدام مایه خوشبختی نمی شود، اضافه کرد: الان بخشی از ناهنجاری های جامعه در سایه بالا رفتن سن ازدواج و عدم ازدواج صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: در این راستا لازم است با نصب العین قرار دادن سیره ائمه معصومین علیهم السلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) در مورد ازدواج موجبات خوشبختی جوانان را فراهم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 220 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی

اهدا 220 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی