مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-02اقتصادي

ایجاد اشتغال در چار چوب علمی از اهداف شرکت های تعاونی است


رییس اداره توسعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، گفت: یکی از اهداف شرکت های تعاونی ایجاد اشتغال و راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر یک چارچوب علمی است.

- محمد یاره امروز چهارشنبه، (11 اسفند ماه) در وبینار کرسی تعاون، یکی از مشکلات امروز جامعه را که گریبانگیر جوانان است، فراهم کردن شغل پایدار ذکر و اظهار کرد: یکی از وظایف دولت فراهم کردن بستر و ابزار مناسب کار برای مردم است.

وی فراهم کردن شرایط کار از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به دو طریق، ممکن ذکر کرد و افزود: ایجاد کار از طریق اداره کار به عنوان بخش دولتی، از طریق یک نهاد، تحت عنوان شرکت تعاونی، و هم از طریق ابزار کار با پرداخت کردن تسهیلات به افراد نیازمند سرمایه و تجهیزات کار مهیا می شود.

رییس اداره توسعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، در ارتباط با شرکت های تعاونی عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در سطح 10 شهرستان کردستان، برای تشکیل انواع شرکتها مشاوره رایگان ارائه می دهد.

وی با اشاره به وجود چند نوع شرکت، عنوان کرد: تنها شرکتی که حامی دولتی دارد، شرکت تعاونی است، و سایر شرکت های دیگر متولی خاصی ندارند و صفر تا صد آن بر عهده خود فرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال در چار چوب علمی از اهداف شرکت های تعاونی است

ایجاد اشتغال در چار چوب علمی از اهداف شرکت های تعاونی است