مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-02بين الملل

حمایت سناتور «چاک شومر» از مذاکرات وین


رییس اکثریت دموکرات سنا که به مخالفت با توافق هسته ای سال 2015 ایران رای داده بود، مذاکرات آمریکا با ایران در وین را مهم خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، چاک شومر سناتور دموکرات و رییس اکثریت سنا که از مخالفان اولیه برجام بوده، اعلام کرد اکنون از مذاکرات دولت آمریکا در وین برای احیای توافق، حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، شومر در پاسخ به سوالی درباره تلاش جدید برای احیای توافق هسته ای که آمریکا در دوره ترامپ از آن خارج شد، گفت فکر می کند که بحث در مورد این موضوع مهم است و توضیح داد که در سال 2015 به توافق هسته ای ایران که باراک اوباما رییس جمهور وقت آمریکا با متحدان اروپایی این کشور به آن رسیده بود، رأی منفی داد، زیرا فکر می کرد مشکلاتی در آن وجود دارد؛ اما اکنون از تلاش های بایدن برای احیای مجدد توافق حمایت می کند و از دولت خواسته تا به آنچه که به عنوان عناصر مشکل ساز توافق اولیه می دید، رسیدگی کند.

شومر روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: در توافق اولیه با ایران مشکلاتی وجود داشت و بسیاری از ما از دولت بایدن خواسته ایم به این مشکلات در این گفت وگوها (مذاکرات وین) رسیدگی کند، اما فکر می کنم که بحث ها مهم و خوب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سناتور «چاک شومر» از مذاکرات وین

حمایت سناتور «چاک شومر» از مذاکرات وین