مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-02اقتصادي

عملکرد گیلان در جذب اعتبارات بازآفرینی شهری مطلوب نبوده است


مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اختصاص پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای باز آفرینی شهری، گفت: عملکرد گیلان در جذب این اعتبارات مطلوب نبوده است.

- ، مسعود کاظمی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش شهرداران شرق گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرداری ها باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد، افزود: پروژه ها نباید به گونه ای اجرا شود که هویت تاریخی شهرها زیر سوال رود.

کاظمی با تأکید بر ضرورت توجه به پروژه های باز آفرینی را از سوی شهرداران، اظهار کرد: امسال پنج هزار میلیارد تومان در سطح کشور برای باز آفرینی شهری اعتبار اختصاص داده شده است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه تخصیص دو هزار میلیارد تومان از این اعتبار به استان فارس، گفت: متأسفانه گیلان در زمینه جذب اعتبارات عملکرد مناسبی نداشته است.

وی اضافه کرد: شهرداران باید از ظرفیت مدیران بالا دستی به ویژه نمایندگان مجلس برای جذب این اعتبارات استفاده کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری در شهرهای شرقی گیلان به ویژه آستانه اشرفیه باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: با فعال سازی توسعه گردشگری در این شهرستان و بخش کیاشهر که حرف های زیادی برای گفتن دارند می توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد گیلان در جذب اعتبارات بازآفرینی شهری مطلوب نبوده است

عملکرد گیلان در جذب اعتبارات بازآفرینی شهری مطلوب نبوده است