مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-02سياسي

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند


شانزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه از سوی سپاه ناحیه نهاوند با توزیع یک هزار و 800 بسته معیشتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و به مناسبت عید بزرگ مبعث و همچنین نزدیک شدن به سال جدید، با حضور جمعی از مسئولان شانزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه از سوی سپاه ناحیه نهاوند با توزیع یک هزار و 800 بسته معیشتی آغاز شد.

فرمانده سپاه نهاوند در آیین توزیع این اقلام گفت: در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری از زمان همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور بیش از 36 هزار بسته معیشتی تحت عنوان کمک های مومنانه با مشارکت خیرین،  پایگاه ها و نواحی مقاومت و گروه های جهادی شهرستان توزیع شده است.

علی مختاری افزود: در شانزدهمین مرحله کمک های مومنانه یک هزار و 800 بسته معیشتی شامل اقلام اساسی به ارزش هر بسته 600 هزار تومان تهیه شده که توسط پایگاههای مقاومت در اختیار گروه های هدف در شهر و روستا قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم برای حمایت بیشتر از محرومین و نیازمندان در نظر داریم این رزمایش را ادامه داده و همچنان در کنار آنان باشیم بنابراین از نیکوکاران درخواست داریم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه ها و نواحی مقاومت شهر و روستاها ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند