مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-02اقتصادي

ماشین آلات مورد نیاز صنایع چوب در داخل ساخته شد


یک شرکت دانش بنیان محصولی ساخته که کاربرد آن حکاکی، منبت کاری و برش در صنایع چوب است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جاهد سعدانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی مهندسی فرساد صنعت البرز با بیان اینکه دستگاه سی ان سی در سه مدل تخت، منبت و حکاکی محصول تولیدی این شرکت است، گفت: این  ماشین آلات در صنایع چوب و کارگاه های نجاری برای حکاکی، برش زدن و ایجاد هر نقش و نگاری روی ام دی اف و چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

سرعت و دقت بالای ماشین آلات عمده کاربرد این محصول در صنایع چوب بوده و برای تولید محصولاتی از قبیل انواع مبلمان مسکونی، اداری، انواع درب ضد سرقت، اتاقی، کابینت سازی، سیسمونی بچه، انواع میز کمد و صندلی از این محصول استفاده می شود.

دستگاه سی ان سی همانند یک روبات سه یا چهار محور عمل می کند و با دقت و سرعت بسیار بالا در حکاکی، منبت کاری و همچنین برش انواع چوب و ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد.

اپراتور به وسیله کامپیوتر طرح مورد نظر را طراحی کرده و از طریق کنترلر دستگاه، اطلاعات را به سیستم کنترلی دستگاه انتقال می دهد.

بعد از استارت دستگاه، طرح درخواستی بر روی قطعه کار ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات مورد نیاز صنایع چوب در داخل ساخته شد

ماشین آلات مورد نیاز صنایع چوب در داخل ساخته شد