مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-02سياسي

مردم بزرگ ترین پشتوانه نظام اسلامی هستند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی در پشتیبانی از نظام اسلامی امید دشمن را ناامید کرده که این پشتیبانی مردمی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در برابر مجاهدت ها، از خودگذشتگی ها و عزت نفس ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و اقتدار میهن اسلامی را در جامعه بین الملل تثبیت کرده است.

وی ادامه داد: کشور ایران در طول 43 سال گذشته و در سایه اسلام، اهل بیت(ع) ، انقلاب، مردم زمان شناس و آگاه و رهبری حکیمانه پیشرفت های چشمگیری داشته که مردم و مسئولان وظیفه دارند این دستاوردهای ارزشمند را در قالب جهاد تبیین به جامعه معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: امروز عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی در پشتیبانی از نظام اسلامی امید دشمن را ناامید کرده که این پشتیبانی مردمی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

دری نجف آبادی بیان کرد: طرف های مذاکره ایران در جریان برجام نیز وقتی ببینند که ملت ایران محکم و استوار بر آرمان ها و مواضع خود ایستاده است چاره ای جز عقب نشینی و تسلیم ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بزرگ ترین پشتوانه نظام اسلامی هستند

مردم بزرگ ترین پشتوانه نظام اسلامی هستند