مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-02ورزشي

12 خواسته مهم آزادشهری ها از رییس جمهور


فرماندار شهرستان آزادشهر 12 خواسته اصلی و مهم مردم آزادشهر از رییس جمهور در سفر هیئت دولت به استان گلستان را تشریح کرد.

- حمید رضا ملک حسینی در گفت و گوی اختصاصی با ایسنا با مهم دانستن سفر ریاست جمهوری به استان گلستان از چندین منظر، اظهار کرد: این سفر می تواند به عنوان نقطه عطفی در استان سرعت قطار توسعه و محرومیت زدایی را دوچندان کرده و خلاهای توسعه ای موجود در سطح شهرستان را به خوبی پوشش دهد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان شهرستان 12 خواسته مهم از رییس جمهور و هیئت دولت دارند، افزود: مهم ترین خواسته ما انتقال سایت پسماند زباله است که یکی از درخواست های مهم مردمی از رییس جمهور به شمار می رود.

فرماندار شهرستان آـزادشهر با تاکید بر اینکه ساماندهی بیمارستان 63 تختخوابی حضرت معصومه (ص) آزادشهر و ارتقای آن به بیمارستان 130 تختخوابی از دیگر درخواست های ماست، خاطرنشان کرد: پروژه ملی تعریض جاده آزادشهر به خوش ییلاق، مشکلات آب شرب شهرستان، اصلاح و تامین آب در توزیع و اتمام پروژه فاضلاب شهری از درخواست های مهم مردم شهرستان است.

ملک حسینی به دیگر خواسته های مردم شهر نگین شهر اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی نگین شهر نیاز مبرم به بهسازی و نوسازی دارد که باید در این سفر که احتمالا وزیر ورزش و جوانان نیز در استان حضور خواهند یافت مورد توجه جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 خواسته مهم آزادشهری ها از رییس جمهور

12 خواسته مهم آزادشهری ها از رییس جمهور