مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-02اقتصادي

اجرای 31 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری 134 میلیارد ریال در بیجار


از ابتدای سال جاری تاکنون 134میلیارد ریال برای اجرای 31پروژه مخابراتی به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی در بیجار سرمایه گذاری شده است.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: حوزه سیستم های مخابراتی، نقطه شروع جهت تصمیم گیری و حرکت در راستای توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی با همیاری مؤثر دیگر حوزه ها است.

وی افزود: ایجاد مراکز جدید مخابراتی، حذف و تعویض تجهیزات قدیمی با جایگزینی سیستم های جدید، توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید ADSL، در قالب 17 طرح از جمله اقدامات این حوزه در شهرستان بیجار است.

وی اجرای شش پروژه مخابراتی در حوزه شبکه ارتباطات سیار در این شهرستان را یادآور شد و افزود: نصب و راه اندازی نیوسایت با ویژگی فول تکنولوژی و ارتقا تکنولوژی تعدادی از سایت های تلفن همراه به نسل های سوم و چهارم با هدف بهره مندی مشتریان از خدمات با کیفیت تر اینترنت همراه و دسترسی سریع آنان به اطلاعات موجود در فضای مجازی از دیگر فعالیت های این منطقه در شهرستان بیجار بشمار می رود.

حکمت به ارتقا زیرساخت های مخابراتی در بخش انتقال در راستای توسعه سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL و اینترنت همراه اشاره کرد و گفت: هشت پروژه ی مخابراتی در حوزه انتقال با نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و CWDM در این شهرستان اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 31 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری 134 میلیارد ریال در بیجار

اجرای 31 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری 134 میلیارد ریال در بیجار