مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-02اقتصادي

واحدهای صنفی جهت جلوگیری از تعطیلی کرونایی چه کار کنند؟


تمامی واحدهای صنفی در راستای عدم تعطیلی گسترده باید تزریق 3 دوز واکسن کرونا، ثبت نام در سامانه ایران من و اخذ و نصب QR Code در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) را انجام دهند.

- تمامی واحدهای صنفی در راستای عدم تعطیلی گسترده باید تزریق 3 دوز واکسن کرونا، ثبت نام در سامانه ایران من و اخذ و نصب QR Code در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم تعطیلی گسترده باید انجام دهند، به شرح ذیل است: 1- تزریق 3 دوز واکسن کرونا 2- ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی https://asnaf.

moi.

ir 3- اخذ و نصب QR Code در واحد صنفی (در محل قابل رؤیت برای همگان) ضمانت اجرایی این طرح و اقداماتی که بازرسان در صورت عدم اجرای این مصوبه در بازدید از واحدهای صنفی متخلف اعمال می کنند: مرحله اول: اخطار کتبی پلمب، به واحدها (صنفی و …) که بدون داشتن الزامات طرح و اخذ QR کد از سامانه ایران من فعالیت دارند.

مرحله دوم: مسدود کردن پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحدها (صنفی و …) ناقض الزامات تعیین شده مرحله سوم: در صورت عدم رعایت الزامات پلمب به مدت 30 روز بدیهی است که در صورت رعایت الزامات و تأیید وزارت بهداشت نسبت به رفع پلمب اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی جهت جلوگیری از تعطیلی کرونایی چه کار کنند؟

واحدهای صنفی جهت جلوگیری از تعطیلی کرونایی چه کار کنند؟