مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02سياسي

ایران پنجمین قدرت نظامی جهان برای نجنگیدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان سرخ نگاران روز دوشنبه 9 اسفندماه با حضور سعیدرضا عاملی، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جنگ ما روایت صلح و روایت قدرت برای نجنگیدن بود و امروز جمهوری اسلامی ایران پنجمین قدرت نظامی جهان برای نجنگیدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان سرخ نگاران روز دوشنبه 9 اسفندماه با حضور سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار وحدت برگزار شد.

سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این مراسم ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: امروز ما در پرتو تعالیم گران قدر پیامبر اکرم اسلام (ص) زندگی می کنیم و انقلابی را تجربه کردیم که برخاسته از بعثت حضرت رسول؛ شهدا و ایثارگران و خانواده معزز و معظم شهدایی پرورش داد که همانند دَری در جهان امروز می درخشند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در اولین جشنواره بین المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت به دلیل تراکم آثاری که در سال های قبل عرضه نشده بود 4500 اثر دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پنجمین قدرت نظامی جهان برای نجنگیدن است

ایران پنجمین قدرت نظامی جهان برای نجنگیدن است