مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-02دانش

بازدید جمعی از علمای اهل سنت از دانشگاه باقرالعلوم (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) در این نشست دکتر محمد ستوده معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع) به معرفی دانشکده ها و رشته های این دانشگاه در گروه های مختلف پرداخت.

وی اظهار داشت: در دانشگاه باقرالعلوم (ع) دانشجویان در مقاطع ارشد و دکتری در گروه های علوم سیاسی، فلسفه، فقه، زنان و خانواده، تاریخ و علوم ارتباطات مشغول تحصیل هستند.

ستوده با بیان اینکه توجه به ایجاد رشته های به روز در حوزه علوم انسانی و اسلامی همواره در دانشگاه باقرالعلوم (ع) مورد تاکید بوده است، افزود: در موضوع رویکرد گام دوم انقلاب و مباحث تمدنی نیز سرفصل رشته ای بنام مطالعات نظری تمدن تهیه شده که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصویب و  امید است به زودی در این مقطع دانشجو داشته باشیم.

وی بیان کرد: در رشته ای دیگر با عنوان  فقه سیاسی که مورد نیاز کشور بوده نیز این رشته در چندین دوره در مقطع کارشناسی ارشد جذب دانشجو داشتیم و دو دوره در مقطع دکتری با گرایش روابط بین الملل نیز برگزار می کنیم.

معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع) به فعال بودن رشته دانش مسلمین با همکاری دانشگاه تهران در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود چنین رشته هایی آماده برگزاری دوره های مختلف آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت مدت با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از علمای اهل سنت از دانشگاه باقرالعلوم (ع)

بازدید جمعی از علمای اهل سنت از دانشگاه باقرالعلوم (ع)