مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-02اقتصادي

نیازهای توسعه مازندران در ریل مطالبه گری


سفرآتی رییس جمهور به مازندران فرصت مغتنمی است تا با بررسی موانع عمده توسعه یافتگی این استان رهیافت مناسب پیشرفت وآبادانی دیار علویان در دولت سیزدهم پیگیری و عملیاتی  شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ عقیل امامی ‏سفر آتی رییس جمهور به مازندران فرصت مغتنمی است تا با بررسی موانع عمده توسعه یافتگی این استان رهیافت مناسب پیشرفت و آبادانی دیار علویان در دولت سیزدهم پیگیری و عملیاتی شود.

استان مازندران با جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و350هزار نفر نفر به دلیل نزدیکی به پایتخت از سه محور ارتباطی هراز، کندوان، فیروزکوه و اقتصاد تولیدمحور در بخش کشاورزی و نیز بهره مندی از جاذبه های منحصر به فرد طبیعی از جایگاه ممتازی در سطح ملی برخوردار است و از این رو مشکلات و چالش های خاص خود را دارد.

  مازندران با تولید سالانه حدود 8 میلیون تن محصولات باغی و زراعی در تولید 14 نوع محصول استراتژیک کشاورزی رتبه نخست را در سطح ملی دارد و متاسفانه نظام مند نبودن عملیات تولید و ضایعات 30 درصدی محصولات تولیدی در فرآیند تولید تا فروش، چهره تابلوی قطب کشاورزی کشور را مخدوش کرده به گونه ای که هم اکنون اقتصادی نبودن عملیات تولیدات زراعی و باغی در سطح استان به علت افزایش بی رویه نهاده های زراعی و کود و سموم و بالابودن هزینه های تولید چالش عمده تولیدکنندگان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای توسعه مازندران در ریل مطالبه گری

نیازهای توسعه مازندران در ریل مطالبه گری