مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-02اقتصادي

شهرکرد، رنگ و بوی نوروزی می گیرد


تمام ظرفیت نیروهای شهرداری به کار گرفته می شود تا نوروزی متفاوت را برای مسافران و شهروندان رقم بزنیم و بهترین خدمات را ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی صبح امروز در جلسه استقبال از نوروز که با حضور معاونین، روسای سازمان ها و مدیران نواحی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم بنابراین تمام ظرفیت نیروی انسانی شهرداری به کار گرفته شود تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه شود و مردم در فضاسازی سطح شهر تفاوت را با سال های گذشته احساس کنند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه نقاشی دیواری، المان نوروز 1401، افزایش تعداد تابلو پازلی و راه اندازی کارناوال شادی از جمله برنامه های سازمان فرهنگی است، افزود: نصب المان های نوروزی و گل کاری میادین باید به بهترین نحو انجام و تغییرات اساسی صورت پذیرد.

آمادگی نیروهای آتش نشانی برای چهارشنبه سوری جاپلقی با بیان اینکه تمامی نیروهای آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال باید در حالت آماده باش کامل باشند، ادامه داد: در ایام نوروز نیز نیروها باید به صورت شیفت بندی در ایستگاه ها حاضر و تجهیزات آتش نشانی تمامی مراکز خرید و پاساژها نیز در این ایام بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد، رنگ و بوی نوروزی می گیرد

شهرکرد، رنگ و بوی نوروزی می گیرد