مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-02اقتصادي

تولید روزانه 800 تن پسماند عادی در ارومیه


روزانه به طور میانگین 600 تن پسماند عادی شهرارومیه و 200 تن پسماند عادی شهرهای اقماری و دهیاری ها به شعاع 50 کیلومتر به صورت شبانه روزی وارد سایت نازلو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر روزانه  600تن پسماند عادی شهرارومیه و 200تن پسماند عادی شهرهای اقماری و دهیاری ها به شعاع 50 کیلومتری به صورت شبانه روزی وارد سایت دفن زباله نازلو می شود.

هادی بصاری با بیان اینکه برای جمع آوری این میزان پسماند عادی 880 پاکبان و 140 دستگاه به کار گرفته می شود، اظهار کرد: میزان تولید زباله در ارومیه به ازای هر نفر 740 گرم بوده و در این میان از شش ناحیه موجود، دو ناحیه به صورت شبانه و چهار ناحیه هم به صورت روزانه جمع آوری می شود.

وی با اشاره به فلسفه وجودی و فعالیت ایستگاه های موقت میانی زباله تصریح کرد: طبق دستورالعمل ها و استانداردهای موجود ایستگاه های موقت میانی جهت مدیریت زمان و هزینه ایجاد شده اند تا ابتدا زباله های جمع آوری شده توسط ماشین آلات به این ایستگاه ها منتقل و سپس راهی محل دفن شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: روزانه 750 سرویس ماشین آلات سبک و سنگین پس از جمع آوری زباله به ایستگاه های موقت مراجعه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 800 تن پسماند عادی در ارومیه

تولید روزانه 800 تن پسماند عادی در ارومیه