مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-02اقتصادي

رقابت صندوق بین المللی پول و بانک جهانی برای کمک به اوکراین


صندوق بین المللی پول و بانک جهانی اعلام کردند که برای ارائه میلیاردها دلار بودجه اضافی به اوکراین در هفته ها و ماه های آینده رقابت می کنند.

- صندوق بین المللی پول و بانک جهانی اعلام کردند که برای ارائه میلیاردها دلار بودجه اضافی به اوکراین در هفته ها و ماه های آینده رقابت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، کریستالینا جورجیوا، رییس صندوق بین المللی پول و دیوید مالپاس، رییس بانک جهانی گفتند: جنگ باعث افزایش قیمت کالاها شده است که خطر افزایش بیشتر تورم را به همراه دارد و اختلالات در بازارهای مالی در صورت تداوم درگیری بیشتر خواهد شد البته تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده، اروپا و سایر متحدان نیز تاثیر اقتصادی قابل توجهی خواهد داشت.

جورجیوا و مالپاس در بیانیه ای مشترک گفتند: مردم کشته، زخمی و مجبور به فرار می شوند و خسارات زیادی به زیرساخت های فیزیکی کشور وارد می شود.

آنان افزودند: صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به سرعت در حال افزایش حمایت مالی و سیاستی از اوکراین است و هیئت مدیره صندوق بین المللی پول می تواند درخواست اوکراین برای تامین مالی اضطراری را در اوایل هفته آینده بررسی کند.

بانک جهانی همچنین در حال آماده سازی بسته حمایتی سه میلیارد دلاری در ماه های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت صندوق بین المللی پول و بانک جهانی برای کمک به اوکراین

رقابت صندوق بین المللی پول و بانک جهانی برای کمک به اوکراین