مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-02دانش

قراردادهای صنعت و دانشگاه افزایش یافت


آمارهای موجود در خصوص قراردادهای ارتباط صنایع و دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور، خوشبختانه رشد این مهم را نشان می دهد.

- به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به بیست و چهارمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی بر ایجاد مراکز هدایت شغلی و کارآموزی در مراکز آموزش عالی، مأموریت گرایی دانشگاه ها، ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اعضای هیئت علمی در صنایع و تقاضامحور کردن پایان نامه ها و رساله های دانشجویی برای همکاری مؤثر دانشگاه ها و صنعت تأکید کرد.

متن پیام دکتر زلفی گل به بیست و چهارمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی به شرح ذیل است: بسمه تعالی برقراری ارتباط منسجم و سازمان یافته بین صنایع، جامعه و دانشگاه ها همواره مورد تاکید رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.

این ارتباط به دانشگاه ها کمک می کند تا فعالیت های پژوهشی خود را در راستای رفع مشکلات موجود در صنایع و نیازهای جامعه جهت دهی کرده و متخصصانی توانمند پرورش دهند.

در این همکاری دو جانبه صنایع و دستگاه های اجرایی نیز نیازهای پژوهشی خود را به صورت دقیق و علمی در قالب این ارتباط برآورده می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای صنعت و دانشگاه افزایش یافت

قراردادهای صنعت و دانشگاه افزایش یافت