مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-02اقتصادي

خیرین ساخت 396 واحد مسکن را در حال اجرا دارند


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: به همت خیرین استان اردبیل ساخت 396 واحد مسکن برای محرومان در دستور کار قرار گرفته است.

- فرهاد سبحانی در مراسم آغازین احداث 24 واحد مسکن محرومان به همت خیر اردبیلی اظهار کرد: این پروژه ها با پیشرفت 20 تا 90 درصد در حال اجراست که تعدادی از این واحدها در سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ساخت و تحویل 300 واحد مسکن به همت انجمن خیرین مسکن ساز استان را یادآور شد و تصریح کرد: انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل جز انجمن های موفق و پیشرو در سطح کشور است که کارنامه ای ارزنده در حمایت و پشتیبانی از تأمین سرپناه برای نیازمندان دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در استانه عید مبعث با تلاش خیر اردبیلی سراج امانی ساخت 24 واحد مسکن در محله آرازعلی اردبیل آغاز شد تا در 2 بلوک این مجموعه احداث و تحویل نیازمندان شود.

سبحانی افزود: ساخت این پروژه ها در قالب طرح پردیسان در محله آرازعلی انجام می شود که خیر نیکوکار و خیراندیش این پروژه تأمین 6 میلیارد تومان اعتبار احداث این مجموعه را عهده دار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز با همراهی بنیاد مسکن نسبت به تأمین زمین اقدامات خوبی را آغاز کرده و سعی بر این است تا با تلاش جامعه خیرین چنین فعالیت های شایسته در تأمین سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین ساخت 396 واحد مسکن را در حال اجرا دارند

خیرین ساخت 396 واحد مسکن را در حال اجرا دارند