مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-02سياسي

ایده های فناورانه به نیاز صنعت کرمانشاه پاسخ می دهد


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: اولین رویداد تقاضا محور رفع نیازهای فناورانه برای صنعت بخش استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، در توضیح اولین رویداد تقاضا محور رفع نیازهای فناورانه برای صنعت استان، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان اقدام به برگزاری اولین رویداد تقاضا محور رفع نیازهای فناورانه برای صنعت بخش استان کرمانشاه می کند.

وی این رویداد را فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه توسط شرکت ها فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی استان دانست و گفت: در محورهای صنایع فلزی، کانی های غیرفلزی، صنایع شیمایی، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع سلولزی است.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مخاطبان این رویداد را صاحبان صنایع، کارگاه های تولیدی، فناوران و محققین مراکز پژوهشی، واحدهای فناور شرکت های دانش بنیان و اساتید دانشگاه معرفی کرد و افزود: این رویداد در تاریخ 15 اسفندماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این رویداد شرکت کنند و نیازهای فناورانه بخش ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های فناورانه به نیاز صنعت کرمانشاه پاسخ می دهد

ایده های فناورانه به نیاز صنعت کرمانشاه پاسخ می دهد