مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-02سياسي

اقتدار قرض گرفتنی نیست/ از دست دادن توان دفاعی عواقب زیادی دارد


حوادث امروز جهان نشان داد که از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان چه عواقب خسارت باری برای کشور در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین سی و یکمین دوره آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک بعثت رسول اکرم(ص) طی سخنانی،گفت: حوادث امروز جهان به روشنی ترین شکل ممکن نشان می دهد که عزت ، اقتدار و استقلال یک کشور و یک ملت در سایه اتکا به مردم خود و نه به بیگان تحقق می یابد.

وی افزود: حوادث امروز جهان نشان داد که از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان چه عواقب خسارت باری برای کشور در پی خواهد داشت، امروز ما بیش از هر زمان دیگری به دور اندیشی پیامبرگونه حضرت امام(ره) ،درود می فرستیم که ارتش را به عنوان یک بازوی مستحکم دفاعی برای کشور حفظ کرد و در مقابل همه دسیسه ها و توطئه های بیگانگان و برای تقویت بنیه دفاعی کشور، سپاه و بسیج را نیز ایجاد کرد که امروز ما به برکت این سازمان های مردمی واقف هستیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: هوشیار باشیم که آن خط تضعیف نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد و اتاق فکر دشمنان هر روز با دستاویزی، یک محتوای جدید و یک شایعه و تحریک جدیدی را می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار قرض گرفتنی نیست/ از دست دادن توان دفاعی عواقب زیادی دارد

اقتدار قرض گرفتنی نیست/ از دست دادن توان دفاعی عواقب زیادی دارد