مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-02فرهنگي

ستاره باران در اولین کنسرت امیر عظیمی/ 10 سال برای این لحظه زحمت کشیدم


امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان شب گذشته اولین کنسرت خود را روی صحنه برد.

- ، اولین کنسرت امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان به تهیه کنندگی محسن رجب پور شب گذشته سه شنبه 10 اسفندماه ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

در این کنسرت که با ظرفیت 30 درصدی میزبان علاقمندان موسیقی بود، مخاطبان به شکل دو در میان روی صندلی ها مستقر شده بودند و رعایت پروتکل های بهداشتی از نکات قابل توجه بود.

گروه امیر عظیمی با لباس یک دست مشکی روی صحنه آمدند و این خواننده جوان در ابتدای این کنسرت بیان کرد: خدا را شکر می کنم که شما را در اینجا می بینم، خیلی وقت بود که منتظر این صحنه بودم، من برای اینکه به این لحظه و به این صحنه برسم بیشتر از ده سال زحمت کشیدم، این اولین اجرای من است بنابراین اگر تپق زدم امیدوارم من را ببخشید و فقط خاطره خوب از امشب در یادتان بماند.

وی در ادامه اظهار کرد که قطعات خبر داری و مجنون از ترک های مورد علاقه اوست و سپس به اجرای این قطعات و چند آهنگ دیگر پرداخت.

عظیمی سپس با معرفی مهمانان کنسرت خود مطرح کرد: امشب اینجا ستاره باران است، تک تک شما برای من مثل ستاره هستید و باز هم از شما ممنونم.

امشب می خواهم یکی از بزرگ ترهای خودم را معرفی کنم؛ او راهنمای خوبی در مسیری که من پیمودم بود او چهره مدیریتی است به افتخار دکتر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره باران در اولین کنسرت امیر عظیمی/ 10 سال برای این لحظه زحمت کشیدم

ستاره باران در اولین کنسرت امیر عظیمی/ 10 سال برای این لحظه زحمت کشیدم