مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-02اقتصادي

پاسکاری اهالی مسکن مهر سی سخت میان 2 دستگاه/فرماندار: خواسته های مردم به حق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا به میان اهالی مسکن مهر رفت و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

  مسکن مهر واقع در شمال غربی شهر سی سخت بیش از ده سال است به بهره برداری رسیده ولی هنوز از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند، آب آشامیدنی کافی ندارند، خیابان های آنها بر اثر کنده کاری تخریب شده و هیچ فریاد رسی ندارند تا اینکه با تجمع از فرماندار دنا خواستند تا به میان آنها برود و از نزدیک مشکلاتشان را ببیند.

نماینده اهالی مسکن مهر در این دیدار خواهان آسفالت خیابان ها، حل وفصل مشکل آب آشامیدنی، احداث یک واحد نانوایی، سوپر مارکت و محلی مناسب برای پارک تفریح کودکانشان هستند که از فرماندار دنا خواستار پیگیری وحل و فصل این مشکلات شدند.

  این نماینده اهالی گفت: زمینی هایی از قبل در مسکن مهر برای نانوایی، سوپر مارکت  و پارک در نظر گرفته شده بود که اکنون وقتی به بنیاد مسکن مراجعه می کنیم، می گویند واگذار به شهرداری شده و موقعی که به شهرداری مراجعه می کنیم می گویند هنوز بنیاد مسکن تحویل نداده و این وسط اهالی مسکن مهر بین شهرداری و بنیاد مسکن گیر کرده اند و بلاتکلیف و دور از همه امکانات که جا دارد فرماندار به جد پیگیر مشکلات اهالی مسکن مهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسکاری اهالی مسکن مهر سی سخت میان 2 دستگاه/فرماندار: خواسته های مردم به حق است

پاسکاری اهالی مسکن مهر سی سخت میان 2 دستگاه/فرماندار: خواسته های مردم به حق است