مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-02سياسي

آغاز طرح «نجم» تهران از شهر ری/پیگیری حل معضل کانال آب «عباس آباد» ری


اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن افتتاح طرح نجم در منطقه 20 شهرداری تهران در بازدیدی به همراه مسئولین شهرری پیگیر چندین معضل اساسی این منطقه شدند.

- آغاز طرح نجم تهران از شهر ری/پیگیری حل معضل کانال آب عباس آباد ری اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن افتتاح طرح نجم در منطقه 20 شهرداری تهران در بازدیدی به همراه مسئولین شهرری پیگیر چندین معضل اساسی این منطقه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (چهارشنبه) مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی و جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به همراه سید محمد ناظمی شهردار منطقه 20 شهرداری تهران با حضور در مقبره الشهدای شهرری و ادای احترام به مقام والای شهدا طرح نجم (نظارت جامع محلات) را از منطقه 20 پایتخت آغاز کردند.

بر اساس این گزارش در ابتدای اجرای طرح نجم مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز این طرح از منطقه 20 پایتخت اظهار کرد: این طرح که در کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران آغاز شده است ناظر بر سه مفهوم نظارت جمعی مردم ، نظارت جامع مناطق و نظارت جامع محلات است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که درحوزه نظارت جمعی مردم منطقه 20 شهر تهران را به عنوان قبله تهران برای آغاز این طرح انتخاب کردیم و در این طرح پنج محور را دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «نجم» تهران از شهر ری/پیگیری حل معضل کانال آب «عباس آباد» ری

آغاز طرح «نجم» تهران از شهر ری/پیگیری حل معضل کانال آب «عباس آباد» ری