مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-02اقتصادي

بیماری صعب العلاج صنعت دامداری /کوچ بزرگ در داوودآباد آغاز شده!


صنعت دامپروری در چند سال اخیر با مشکلات بسیار جدی در بحث تامین نهاده، گرانی علوفه، کسادی بازار و .

مواجه شد، خشکسالی ناشی از کاهش بارش در سال زراعی جاری نیز این صنعت را تحت تاثیر تبعات منفی خود قرار داد و همین امر سبب شد که نگهداری دام برای دامداران در .

- بیماری صعب العلاج صنعت "دامداری"/کوچ بزرگ در داوودآباد آغاز شده! ایسنا/مرکزی صنعت دامپروری در چند سال اخیر با مشکلات بسیار جدی در بحث تامین نهاده، گرانی علوفه، کسادی بازار و .

مواجه شد، خشکسالی ناشی از کاهش بارش در سال زراعی جاری نیز این صنعت را تحت تاثیر تبعات منفی خود قرار داد و همین امر سبب شد که نگهداری دام برای دامداران در شرایط فعلی مقرون به صرفه نباشد و یا از این صنعت کوچ کنند یا در فکر یک کوچ بزرگ باشند.

با توجه به مشکلات ریز و درشتی که برای دامداران به وجود آمده؛ آینده این صنعت چندان روشن به نظر نمی رسد و ممکن است با ادامه این روند این واحدها نیز در صف تعطیلی و ورشکستگی قرار بگیرند.

لبنیات و گوشت قرمز یکی از نیازهای ضروری در سبد کالای خانوارها محسوب می شود، افزایش قیمت و کمبود این محصول در بازار می تواند سبد تغذیه ای خانوارها را نیز با مشکلات جدی مواجه کند از طرفی باید توجه داشت که تعطیلی هر دامداری مساوی با کاهش تولید و در نهایت کمبود گوشت و لبنیات در بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری صعب العلاج صنعت دامداری /کوچ بزرگ در داوودآباد آغاز شده!

بیماری صعب العلاج صنعت دامداری /کوچ بزرگ در داوودآباد آغاز شده!