مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-02سياسي

جاده پاتاوه دهدشت و حسرتی بر دل مردم لوداب


با وجود وعده های رنگین و سیاسی مسئولان درباره پروژه پاتاوه - دهدشت و افتتاح آن مردم به خصوص لودابی ها حسرت به دل مانده اند.

- خبرگزاری فارس لوداب؛ صادق بهادران- محور پاتاوه-دهدشت علاوه بر زمان بر شدن آن به بلندای تاریخ آن گونه که معلوم است استانداردهای لازم را هم ندارد و مشکلات عدیده دیگر که قابل واکاوی است.

این مسیر که تا به حال به صورت رسمی افتتاح نشده ولی همه وقت و جدیدا به صورت ماهانه شاهد مانورهای رنگین و بعضا به دور از واقعیت مسئولان درباره اتمام و فواید آن برای مردم هستیم.

خاموشی های مطلق و دست اندازهایی که به دلایلی چون عدم نظارت مهندسی دقیق در تونل های این مسیر به چشم می آید اولین ایراد پروژه است که چشم های مسئولان از دیدن آن عاجز مانده است ولی هر فرد این منطقه از کودک تا کهنسال آن را به خوبی درک می کند.

ایراد دیگر این پروژه ایجاد و احداث مهار کننده های بتنی و سنگی در حد دو متری است که برای جلوگیری از سقوط و ریزش کوه و یا سیلاب تدارک دیده شده ولی این مهارها در همان سال اول پر شده و بعد از آن، این ریزش ها باعث مسدود شدن مسیر می شوند و هیچ نهادی تلاش برای تخلیه و خالی کردن پشت این مهار کننده ها را بر عهده نمی گیرند.

در کنار این مشکلات باید به عدم مهندسی دقیق و نبود طرح و برنامه برای تقاطع اصلی این محور در مسیر لوداب و دهستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پاتاوه دهدشت و حسرتی بر دل مردم لوداب

جاده پاتاوه دهدشت و حسرتی بر دل مردم لوداب