مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-02بين الملل

رایزنی در ریاض درباره یمن


نماینده ویژه سازمان ملل و نماینده ویژه آمریکا در امور یمن گفت وگوهای جداگانه ای با رییس دولت مستعفی یمن در عربستان سعودی انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، میانجی های بین المللی دور جدید رایزنی ها برای احیای روند متزلزل صلح در یمن را همزمان با تشدید درگیری ها در استان حجه (شمال غرب یمن)، در ریاض از سر گرفتند.

بر اساس گزارش العربی الجدید ، هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن و تیموتی لندرکینگ نماینده ویژه آمریکا در امور یمن گفت وگوهای جداگانه ای با عبد ربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن در ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام دادند.

در ادامه این گزارش آمده، میانجی ها برای انجام مشورت های سیاسی یمنی که قرار بود اواخر ماه گذشته با نظارت سازمان ملل برگزار شود اما به دلیل عدم هماهنگی طرف های سیاسی در نشست پیشین ریاض به جایی نرسید، فشار وارد می کنند.

بر اساس گزارش العربی الجدید، فرستاده سازمان ملل گفته، هدف رایزنی های اخیرش ایجاد یک زمینه مشترک و راهبرد پایدار در مورد موضوعات مختلف به منظور تبلور ایده ها و مسیری است که طرف های یمنی بتوانند از خلال آن گفت وگو کنند و راه حل هایی به دست آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی در ریاض درباره یمن

رایزنی در ریاض درباره یمن