مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-02سياسي

خالقی: مردم سالاری دینی مختص گفتمان دینی و گفتمان مقاومت اسلامی است


معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: سیاست بحرانی در اوکراین توسط آمریکا در راستای دموکراسی و مردم سالاری شایعه ای بیش نبوده و مردم سالاری دینی مختص گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی خالقی صبح امروز در بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در عید مبعث اظهار کرد: هرساله رهبر معظم انقلاب بنا بر سنت دیرینه در این روز عید مطالبی را مطرح می کنند که از دیدگاه کارشناسان این مباحث جزو مهمترین مباحث و سیاستگذاری های جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: از مباحث سال گذشته ایشان درباره کلید واژه دشمن فعال و مواجه با آن با راه اندازی جریان تواصی برای مقابله با روایت سازی غلط دشمن تا مباحث امروز که با توجه به شرایط منطقه و جهان در حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی به ویژه حمله روسیه به اوکراین بود.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر رسانه های معاند و بیگانه و دست نشانده استعمار مانند بی بی سی ، سی ان سی ، من و تو و تمامی رسانه های گروهی و پیام رسان اجتماعی تلاش دارند تا با چهره فریبکارانه آمریکا را یک چهره طرفدار حقوق بشر، صلح طلب و مخالف با جنگ نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالقی: مردم سالاری دینی مختص گفتمان دینی و گفتمان مقاومت اسلامی است

خالقی: مردم سالاری دینی مختص گفتمان دینی و گفتمان مقاومت اسلامی است