مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-02ورزشي

کار سخت رییس جوان در بسکتبال معیوب/ جبران چهار سال فاصله


رییس جدید فدراسیون بسکتبال این فدراسیون را در شرایطی معیوب و آسیب پذیر تحویل گرفته در حالیکه خود جوان و کم تجربه است و همین موضوع می تواند سختی کار او را بیشتر نمایان کند.

- ، بسکتبال که چهار سال گذشته را با شرایطی متفاوت نسبت به قبل از آن سپری کرد بالاخره از کش و قوس های انتخاباتی به سلامت عبور کرد و با تشکیل مجمع در چهارمین زمان پیش بینی شده، رییس جدید خود را شناخت؛ رییسی که شرایطیمتفاوت از روسای قبلی بسکتبال دارد و همین مسئله او را متمایز از همتایان پیشین اش کرده است.

جواد داوری رییس جدید فدراسیون بسکتبال است، کسی که سال ها برای بسکتبال ایران در عرصه ملی و باشگاهی بازی کرد و حتی ازمهره های کلیدی و تاثیر گذار در نسل طلایی بود که با قهرمانی در آسیا مجوز حضور در بازی های المپیک پکن را به دست آورد.

او تا همین چهار سال پیش در لیگ برتر بازی می کرد و همزمان ریاست هیات بسکتبال استان اصفهان را هم بر عهده داشت اما بعد ازخداحافظی از دنیای بازیگری (سال 96) صرفا مدیریت در بسکتبال را دنبال کرد و در همین راستا فروردین ماه امسال هم موفق به تمدیدریاست خود در اصفهان شد.

حالا جواد داوری به عنوان یک گزینه کاملا بسکتبالی ریاست این رشته را بر عهده گرفته است، رشته ای که این روزها حال و روزپرانتقادی دارد و داوری باید با تجربه مدیریتی که کوتاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار سخت رییس جوان در بسکتبال معیوب/ جبران چهار سال فاصله

کار سخت رییس جوان در بسکتبال معیوب/ جبران چهار سال فاصله