مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-02اقتصادي

تکلیف انتقال آب دریا به مرکز ایران دو هفته آینده نهایی می شود


بر اساس مصوبه جلسه استانداران سه استان فارس، یزد و اصفهان با معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور، مقرر شد ظرف دو هفته آینده تفاهم نامه انتقال آب از خلیج فارس به سه استان یاد شده تنظیم و امضا شود.

- ایسنا/فارس بر اساس مصوبه جلسه استانداران سه استان فارس، یزد و اصفهان با معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور، مقرر شد ظرف دو هفته آینده تفاهم نامه انتقال آب از خلیج فارس به سه استان یاد شده تنظیم و امضا شود.

  بر اساس مصوبه این نشست، مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه استان های فارس اصفهان و یزد با شرکت مجری طرح طی مدت زمان دو هفته تنظیم شود و قبل از شروع سال نو به امضای استانداران سه استان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس موظف شد کارگروهی تشکیل دهد تا نسبت به بررسی فنی طرح و تهیه پیش نویس اقدام و دو هفته بعد جلسه تشکیل و تفاهم نامه امضا شود.

در جلسه استانداران سه استان با معاون وزارت کشور، همچنین مقرر شد با حضور سه استاندار و معاون عمرانی وزیر کشور به میزبانی فارس طی هفته های آتی جلسه مشترک جهت اجرایی کردن طرح ویژه گردشگری سه استان مشهور به مثلث طلایی گردشگری برقرار شود و استانداران به جمع بندی و اجرای این مهم بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف انتقال آب دریا به مرکز ایران دو هفته آینده نهایی می شود

تکلیف انتقال آب دریا به مرکز ایران دو هفته آینده نهایی می شود