مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-02بين الملل

اصلاح مقررات سفر از ایران به لبنان و پاکستان


لبنان و پاکستان به جمع کشورهایی پیوستند که کارت واکسن کووید -19 را به جای تست PCR برای مسافران بین المللی از جمله ایرانی ها به رسمیت شناخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در تازه ترین دستورالعملی که از سوی پاکستان به شرکت های گردشگری و هواپیمایی در ایران اعلام شده است، تمام مسافران بالای 12 سال برای ورود به این کشور ملزم هستند در محدوده 72 ساعت قبل از ورود یا پرواز، در یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت آزمایش PCR انجام دهند و گواهی منفی کرونا به زبان انگلیسی با QR code را همراه داشته باشند.

با این وجود، پاکستان همسو با سیاست آسان سازی شرایط سفرهای بین المللی، مسافران دارنده کارت واکسیناسیون را که دو دُز کامل واکسن کرونا تزریق کرده باشند، از انجام تست PCR معاف کرده است.

واکسن هایی که کشور پاکستان از مسافران می پذیرد، جانسون/ مدرنا/ فایزر/ آسترازنکا/ سینوفارم است که از آخرین نوبت تزریق آن ها باید 14 روز گذشته باشد.

کارت واکسیناسیون مسافران باید به زبان انگلیسی و با QR code باشد.

پاکستان که در اکسپو 2020 دبی با تمرکز بر جذب گردشگر قوی ظاهر شده و در آستانه فصل بهار در انتظار کوهنوردان و گردشگران بیشتری است، از مسافران خواسته پیش از ورود به این کشور، اطلاعات خود را در برنامه PASS TRACK و یا در لینک https://passtrack.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مقررات سفر از ایران به لبنان و پاکستان

اصلاح مقررات سفر از ایران به لبنان و پاکستان