مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 06:022022-03-02بين الملل

فاصله یکسان مذاکرات تا پیروزی و شکست


رایزنی ها برای احیای برجام در وین به پیچ خطرناک رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: علی باقری، معاون سیاسی وزیر خارجه و رییس هیات مذاکره کننده ایران روز یکشنبه به وین بازگشت تا دور هشتم رایزنی ها با هیات های مذاکره کننده کشورهای عضو برجام (روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان) را به منظور احیای توافق هسته ای پیش ببرد.

در حالی که هنگام بازگشت باقری به تهران گفته شد که او برای مشورت و کسب تکلیف درباره قدرت مانور نهایی در مذاکرات به پایتخت بازگشته، حضور کوتاه او در تهران با حاشیه سازی هایی همراه شد.

همزمان با اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت مذاکرات در وین و انتقاد از ستانده ها و هشدار درباره نادیده گرفته شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی در صیانت از حقوق ایران در مسیر بازگشت به اجرای برجام، در فضای رسانه ای و مجازی نیز برخی چهره های اصولگرا با ناکافی خواندن ستانده های هیات مذاکره کننده ایران، عدم توافق را بهتر از احیای برجام خواندند.

در نهایت در حالی که برخی از این منابع خبری ادعا می کردند مذاکرات وین به دلیل عدم انعطاف طرف مقابل ایران شکست خورده و همزمان منابع غربی از تعیین ضرب الاجل چند روزه از سوی مقام های آمریکایی سخن می گفتند، علی باقری در داغ ترین روزهای جنگ روسیه با غرب به وین بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله یکسان مذاکرات تا پیروزی و شکست

فاصله یکسان مذاکرات تا پیروزی و شکست