مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 05:222022-03-02پزشكي

عقب ماندگی 55 درصدی خوزستان در پوشش نوبت سوم واکسن کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت 14 بیمار مبتلا به رونا در استان خوزستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت 14 بیمار مبتلا به رونا در استان خوزستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به ادامه سیر کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 8 هزار و 87 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که پس از بررسی های بالینی و تشخیصی، 757 بیمار شناسایی شده اند.

میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته، 221 مورد کمتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بدین ترتیب تعداد بیماران از ابتدای وقوع همه گیری تاکنون در خوزستان به 590 هزار و 804 نفر رسیده است.

علوی گفت: در این مدت، 52 بیمار در بیمارستان های استان خوزستان بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن 9 مورد کاهش در بستری ها داشته ایم.

در 24 ساعت گذشته 14 نفر از هم استانی ها که از دو سه هفته پیش در بخش های مراقبت های ویژه بستری بودند جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به روز قبل، هفت نفر بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: متاسفانه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خوزستان سیر کاهشی داشته و حدود 60 تا 70 درصد است که قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی 55 درصدی خوزستان در پوشش نوبت سوم واکسن کرونا

عقب ماندگی 55 درصدی خوزستان در پوشش نوبت سوم واکسن کرونا