مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 01:372022-03-01اقتصادي

هزینه کرد 300 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی


سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: بیش از 300 میلیارد تومان از سوی بنیاد در خراسان جنوبی هزینه کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پیرعلی سه شنبه شب در نشست جمع بندی نتایج سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به خراسان جنوبی که با حضور استاندار و فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: رضایت مردم مهمترین مسئله مورد تاکید رییس بنیاد مستضعفان است.

وی با اشاره به برخی مشکلات مردم استان بیان داشت: در روستای موسویه مشکلاتی وجود داشت که مصوبات خوبی داشتیم و کارهای بزرگی انجام شده است .

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه شائبه هایی در مورد اینکه منابع حاصل از فروش املاک بنیاد در استان هزینه نمی شود وجود دارد، افزود: لازم است در این خصوص اقدامات انجام شده بیان شود.

پیرعلی با اعلام اینکه طی سه سال گذشته بنیاد مستضعفان از محل فروش املاک خود در استان حدود 106 میلیارد تومان کسب درآمد داشته است، افزود: بنیاد مستضعفان بیش از 300 میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرده است.

وی اظهار کرد: 1400 ملک در 30 هکتار به ارزش 100 میلیارد تومان به صورت رایگان به مردم این استان واگذار شده است.

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد 250 میلیارد تومان هزینه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 300 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی

هزینه کرد 300 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی