مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 00:422022-03-01اجتماعي

سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است


لرستان و سیل دو سال گذشته با هم پیوندی ناگسستنی داشتند به طوریکه ره اورد آن برای مردم چیزی جز تخریب نبوده و این بار قرعه این تخریب به نام پل ابراهیم آباد زده شد که پس از گذشت دو سال از احداث آن هنوز به انجام نرسیده است.

- پل ابراهیم آباد معمولان در جریان سیل دو سال گذشته در پلدختر تخریب شد و متاسفانه تاکنون به انجام نرسیده است، اهالی این روستا قبل از داشتن این پل برای عبور از رودخانه چاره ای جزء استفاده از گرگر و تن دادن به دلهره قطع انگشت نداشتند و متاسفانه سیل ویرانگر و تخریب پل مشکلات عدیده ای را برای اهالی روستای ابراهیم آباد به وجود آورده است.

با اجرای پل ابراهیم آباد مشکل روستاییان شهر معمولان حل می شود در این خصوص نادیا امرایی، معاون فرماندار پلدختر درباره پل ابراهیم آباد معمولان شهریورماه گذشته در مصاحبه با ایسنا گفته بود: اولین سری از قطعات آن از ماشین سازی اراک به محل پروژه منتقل و طی بازدیدی که انجام شده عوامل پیمانکار در حال کار هستند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید عرشه تا سه ماه آینده نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: دستگاه اجرایی پل ابراهیم آباد معمولان اداره کل راه و شهرسازی استان است.

امرایی یادآور شد: از نظر بحث گسترش شهر معمولان از هر سه جناح به کوه وصل شده و راه ارتباط روستاهای منطقه آمیران کوشکی به شهر معمولان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است

سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است