مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-01بين الملل

آمریکا یک هیئت سیاسی محرمانه به تایوان فرستاده است


آمریکا هیئت سیاسی جدیدی را به تایوان اعزام کرده است تا حمایت خود را از این منطقه اعلام کند، هرچند این هیئت سیاسی به صورت غیررسمی و محرمانه وارد تایوان شده است.

- به نقل از اسپوتنیک، واشنگتن هیئت سیاسی جدیدی را به تایوان اعزام کرده است تا حمایت خود را از این منطقه اعلام کند.

در این ارتباط گفته شده که جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا گروهی از مقامات بلندپایه امنیتی سابق آمریکا را روز سه شنبه به منظور نشان دادن حمایت واشنگتن به تایوان اعزام کرده است، هرچند اعزام این هیئت به صورت غیررسمی و بنا به برخی گزارش ها به صورت محرمانه بوده است.

همچنین گفته شده که این خبر بر اساس گزارش های مقامات ارشد ناشناس منتشر گردیده و این هیئت شامل رییس سابق ستاد مشترک ارتش، مایک مولن ، مگان اوسالیوان معاون مشاور امنیت ملی سابق و میشل فلورنوی ، معاون سابق وزیر امور خارجه آمریکا بوده است.

براساس گزارش ها، این گروه اعزامی از آمریکا با رییس جمهور تایوان، تسای اینگ ون و وزیر امور خارجه جوزف وو و وزیر دفاع چیو کو چنگ و سایر مقامات ارشد تایوانی دیدار کرده است.

سو تسنگ چانگ ، نخست وزیر تایوان نیز در یک نشست مطبوعاتی در اوایل روز سه شنبه گفته بود که سفیر آمریکا بر اهمیت روابط تایوان و آمریکا ، وضعیت مهم تایوان و تاکید ایالات متحده بر صلح منطقه ای، و حمایت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک هیئت سیاسی محرمانه به تایوان فرستاده است

آمریکا یک هیئت سیاسی محرمانه به تایوان فرستاده است